دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدزاده در گفت‌وگو با آنا خبر داد

استخر پرورش ماهی در واحد سراب راه‌اندازی می‌شود/ یکپارچه‌سازی 35 هزار مترمربع زمین‌ کشاورزی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب از راه‌اندازی استخرهای پرورش ماهی و کسب مجوز آبیاری بارانی از جهاد کشاوری به صورت بلاعوض در راستای فعالیت‌های اقتصادی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و تامین بخشی از بودجه غیرشهریه خبر داد.
کد خبر : 59765

دکتر سیاوش محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در راستای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و فعالیت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: درصدد هستیم تا زمین در اختیار این دانشگاه را تبدیل به یک مجتمع تجاری کنیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب، آبیاری بارانی از طریق کسب مجوز بلاعوض از سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، پرورش ماهی و تغییر کاربردی ساختمان دیگر این واحد دانشگاهی را از جمله طرح‌های اقتصادی ارائه شده نام برد.


محمدزاده، وضعیت پروژه‌های عمرانی در این واحد را یادآور شد و با بیان اینکه ساختمان آموزشی-اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب 27000 مترمربع است، اظهار کرد: 35 هزار مترمربع زمین‌ کشاورزی داریم که در صدد یکپارچه سازی آن با همکاری سازمان جهاد سازندگی هستیم.


وی با بیان اینکه سوله ورزشی این واحد دانشگاهی در حال تکمیل است، افزود: « زمین ورزشی فوتبال، والیبال، دومیدانی و والیبال ساحلی مجموعه ورزشی این واحد را در بر می‌گیرد.»


به گفته محمدزاده، یادمان شهدای دانشگاهی در محل دانشگاه و همایش آیت الله ملکوتی، تجلیل از بزرگمردان و فعالان پیشکسوت علمی از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سراب است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب با بیان اینکه 22 رشته کارشناسی ارشد و 4 رشته دکترا در این واحد تدریس می‌شود، تعداد دانشجویان این مرکز را 2000 نفر عنوان و اظهار کرد:« 106 رشته دانشگاهی در این مرکز دانشگاهی دائر است که 80 رشته آن کارشناسی و کاردانی است. واحد سراب با 44 هیات علمی با 56 نفر کارمند اداره می‌شود.»


وی یادآور شد: «امسال به دلیل جذب دانشجویان بیشتر و همین‌طور افزایش تعدد رشته‌ها و وجود رشته‌هایی در مقاطع دکترا و ارشد باعث شده است که وضعیت این واحد تغییر کند و سودده باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته